Naam:
Foto’s:
179
Video’s:

Over mij

Martin komt uit Middelburg, woont in Waalwijk en is werkzaam als directeur Investments bij ABN-Amro MeesPierson in Rotterdam en dit wordt zijn achtste ScanCoveryTrial.
Henk komt uit Uithuizen en is eigenaar van hoveniersbedrijf 'De Wilde Appel' en dit wordt zijn tweede ScanCoveryTrial. Allebei dragen ze het werk van Mission Possible een warm hart toe.

Over mijn reis

Een tocht van ruim 7.500 km, hartje winter, kris kras door Scandinavië naar de Noordkaap en terug in tien dagen tijd. Dat is de uitdaging die Martin Boeije en Henk Bolhuis in januari 2019 te wachten staat Dit alles om aandacht te vragen en geld op te halen voor het Baby Box project van Mission Possible.

Bezochte landen

Ik heb 41 landen (17%) bezocht:

Albanië, Armenië, België, Bulgarije, Denemarken, Duitsland, Egypte, Ethiopië, Finland, Frankrijk, Griekenland, Hongarije, Ierland, IJsland, Italië, Kazachstan, Kenia, Lesotho, Letland, Luxemburg, Macedonië, Mexico, Moldavië, Monaco, Mozambique, Nederland, Noorwegen, Oekraïne, Oostenrijk, Polen, Roemenië, Rusland, Spanje, Thailand, Tsjechië, Verenigd Koninkrijk, Verenigde Staten, Wit-Rusland, Zuid-Afrika, Zweden, Zwitserland.