Morgen is het zover!

5 januari 2017

De tassen zijn gepakt, de auto is bestickerd en heeft een hele mooie wrap!, winterbanden geplaatst, ruitenwisservloeistof die min 30C aan kan.Wat ons betreft kunnen we weg! Morgen is het zover! Dan is de start van de ScanCoveryTrial. Vanaf 10:00 uur verzamelen op het terrein bij 't Heuveltje in Beek, gemeente Montferland. En om 13:00 uur start de eerste auto. Het vertrekpunt is bekend; voor de rest is de route nog een grote verrassing. Wel weten we dat we de Lofoten gaan aan doen.

De afgelopen dagen hebben we veelvuldig de publiciteit gezocht. Niet alleen via Facebook maar ook via de lokale kranten en lokale radio. Want deze tocht doen we niet alleen voor onze lol. Maar ook om aandacht te vragen en geld op te halen voor het BabyBox project van Mission Possible. En dat gaat prima! Inmiddels staat de teller op 196 BabyBox dozen! RTV Noord heeft aangegeven ons de komende week live in de radiouitzending te bellen. En HavenstadFM (Delfzijl) belt ons zaterdagmiddag rond 13:30 uur voor een live interview.

Vorig jaar zijn we als 2e gestart en werden we 9e in het eindklassement. Dit jaar starten we als 9e en ......

We gaan in ieder geval voor een top klassering!

We hopen jullie via deze blog dagelijks (ijs en weder dienende) op de hoogte te houden. Maar volg ons ook via Facebook!

We zijn overigens Team 18 en via geotrack kun je vanaf morgen op scanct.nl precies zien waar we ons bevinden.

Tot ziens,

Bert&Martin

DSC05661-aDSC05666-b

1. Bas Verduin:
    5 januari 2017
    Een fantastische reis toegewenst .
    En veilig uiteraard .
    Geniet er weer van !
  2. Wallie en Rian:
    6 januari 2017
    Heel veel succes en een fijne reis toegewenst
  3. Biny Alkema:
    9 januari 2017
    Jullie kunnen het!! Succes verder en geniet ook nog een beetje.