Palmbomen?

6 januari 2017 - Rødby, Denemarken

“Als je palmbomen tegenkomt dan moet je omkeren” roept Peter, de wedstrijdleider door de telefoon! Ook berichten op de whatsappgroep van onze backoffice zijn weinig hoopvol. En Marina belt: “Iedereen rijdt naar het noorden en alleen jullie gaan naar het zuiden. Rijden jullie wel goed? Nou, niet dus. We hebben problemen met internet; kunnen niet de juiste route berekenen en rijden verkeerd. Een goed begin is het halve werk. We zoeken een alternatieve route en hebben geluk. Op grote stukken van de weg geldt geen maximumsnelheid en kunnen een hoop tijd inhalen. En achteraf valt de schade mee: 9 strafpunten. Al hebben we geen idee of het voor de snelheid of voor een te vroege tijd is.

Inmiddels zitten we op de boot van Puttgarden naar Rødbyhavn en hebben 3 etappes achter de rug. En we hebben het juiste ritme te pakken. Tweemaal 0 strafpunten! De volgende etappe is 255 km lang en brengt ons naar Helsingborg. Het ziet er naar uit dat we direct een dag van 24 uur gaan maken.

Team-18-foutDSC05716-a

1. Ankie:
    6 januari 2017
    Oh oh, maakt niet uit. Hardlopers zijn doodlopers, eerste pankouk ben veur kinder enz., enz.
    Succes verder!!